Arrived! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fleur Haze - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fleur Haze - WaarBenJij.nu

Arrived!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

30 Juni 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hoi hoi!

Even snel een berichtje dat we veilig zijn aangekomen in Los Angeles! Al met al van deur tot deur zo'n 24uur onderweg geweest! Vluchten gingen prima! Maar wel erg fijn dat we nu in het hotel zijn. Douanes waren goed te doen, wel streng: schoenen uit, vingerafdrukken, foto's, ondervraging wat je komt doen, wat je in je tas hebt en of je de tas zelf wel hebt ingepakt! Uiteindelijk de overstap gelukkig kunnen halen!
In LA met de shuttlebus naar de autoverhuur: kies er maar uit rij 4 een uit, sleutels zitten overal in... Dus Yoran heeft een mooie auto uitgekozen! Gelijk de drukke weg op terwijl het al donker begint te worden op zoek naar het hotel. Die was snel gevonden, zometeen nog even gauw bij de buren (de Mac) wat eten en dan wat gemiste slaapuren inhalen!
Morgen gaan we LA bij daglicht ontdekken!

Liefs van ons

• 30 Juni 2015 - 12:18

Marjolein:

en dan voor nu...... slaap lekker !