Los Angeles! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fleur Haze - WaarBenJij.nu Los Angeles! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fleur Haze - WaarBenJij.nu

Los Angeles!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

30 Juni 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hoihoi!

Afgelopen nacht aardig goed geslapen, wel vroeg wakker door het tijdverschil! Konden we mooi rustig aan iets zoeken voor het ontbijt. Bij de subway een lekker broodje gegeten.
Om 9.00 uur moesten we klaar staan om opgehaald te worden voor een tour langs de highlights van LA.
Met een mooi busje en een aantal andere mensen begonnen we met de tour. Eerst langs Venice beach en Santa Monica beach, we kregen ruim de tijd om hier te wandelen en alles te bekijken. Mooie stranden en echt Amerikaans beeld zoals je die kent van tv. Sportende mensen, tussendoor ergens opname van tv commercial, allerlei sport banen, en uiteraard ook het strand! In Santa Monica op de pier de zee in was gewoon een klein attractiepark gebouwd met achtbaan en reuzenrad!!
Daarna door Beverly Hills gereden, wat een grote huizen,gebouwen en auto's!, het kon niet gek en groot genoeg met als toppunt de gouden gevel van de Gucci winkel! Chauffeur van de tour wist veel te vertellen over LA, zo ook het hotel waar we langsreden waar Whitney Houston overleden is, de beroemdheden die in Beverly Hills wonen, waar de president van Amerika overnacht als hij hier is, opnames van de film Pretty Women enz enz! Erg leuk!
Toen doorgereden naar Farmers Market, groot plein met allerlei soort vers eten en drinken, hier lekker een verkoelend drankje genomen aangezien de temperatuur boven de 30 graden lag vandaag.
We hebben de dag afgesloten in Hollywood, over de walk of fame, the sign of Hollywood in de bergen bekeken, dolbe theatre van de golden globes, hand/voet afdrukken bij Chinese theatre. Kortom genoeg gezien dus en zeer de moeite waard!

Na 24 uur Amerika kun je zeggen dat we al goed ingeburgerd zijn hier:
Ontbeten bij de Subway
Tussendoor pizza bij Pizzahut gescoord
Donut als lunch
Avondeten bij taco bar

We redden ons hier dus wel haha! Vanavond op tijd slapen ( je merkt het toch dat tijdsverschil) en morgen ochtend richting Joshua tree!

• 01 Juli 2015 - 07:40

Marjolein:

wat een geweldige eerste dag !
    leuk ; de eerste foto 's !
    goede reis vandaag !!!!!

• 01 Juli 2015 - 09:58

Mirel:

Lieblingsschwester & Lieblingsschonbruder!

Ik ben nu al jaloers op jullie! Haha..... Wat een gaaf verhaal en een mooie start van de vakantie zo te lezen!
    Heel veel plezier en ik kijk uit naar het volgende verhaal en de foto's!

Liefs, Lieblings(schon)schwester uit Apeldoorn ;-)

• 01 Juli 2015 - 10:17

Egrit En Addie:

Klinkt goed deze eerste dag, mooie foto's!
    Leuk om jullie verslag te lezen.
    Goede reis verder!

• 01 Juli 2015 - 20:54

Michelle:

Wat leuk om te lezen! En gaaf dat jullie al zoveel zien en doen op een dag. Door de foto's kunnen we ook echt een beetje mee-genieten. Heel goed van dat inburgeren, dan ervaar je natuurlijk echt op en top het leven daar ;) veel plezier! Xx

• 02 Juli 2015 - 00:41

Tom:

Leuk leuk! HOLLYWOOD :) Laat maar doorkomen die foto's!
    Veel plezier!!