Hiking to the max - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Fleur Haze - WaarBenJij.nu Hiking to the max - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Fleur Haze - WaarBenJij.nu

Hiking to the max

Blijf op de hoogte en volg Fleur

07 Juli 2015 | Verenigde Staten, Zion

Gisteravond hadden we al een planning gemaakt voor het bezichtigen van Zion vandaag, inclusief wandelingen/hiking trails. Nou dat hebben we geweten haha, zeker 5 hiking routes gedaan, in totaal 6 uur onderweg geweest, maar wat hebben we weer veel moois gezien!! Hoge bergtoppen, steile rotswandelen, veel eekhoorntjes, herten, rivier, watervallen. Waren stuk voor stuk mooie wandelingen! Daarna waren onze benen wel wat vermoeid haha! Ook de natuur hier is weer zo ontzettend groot en veel, onvoorstelbaar!
De dag begon vanmirgen met het nieuws dat er thunderstorms en waterfloods zouden komen, op een paar regendruppels gelukkig verder niks van gemerkt! Halverwege de middag is zelfs de zon lekker gaan schijnen.
Net een pizzaatje gegeten en morgen op naar Las Vegas!!!!!

• 08 Juli 2015 - 19:52

Ard En Marjolein:

Lieve Fleur en lieve Yoran,

6 uur op pad geweest : dat is de moeite waard zeg ! Maar ja...... nu ben je er ; dus zoveel mogelijk benutten !! Morgen las Vegas. Hebben jullie een financiele limiet gesteld, wat je inzet ? (haha).
    het zal een grote overgang zijn van de natuur naar een stad met zo veel blingbling !
    Hier is het weer weer een beetje normaal. Eerlijk gezegd wel erg prettig.
    Goeie reis naar Las Vegas en genieten maar weer zou ik zeggen.

Een Nederlandse kus van ons !