Update! - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Fleur Haze - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Fleur Haze - WaarBenJij.nu

Update!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

10 Juli 2015 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Zo, weer tijd voor een update! Vandaag vanuit Las Vegas naar Death Valley gereden, wat een uitersten! LV draait om geld, gokken, shows, casino's, groots! En in Death Valley is het warm, uitgestrekt en stil!
LV was een super leuke stad, willen we nog wel eens heen! Al die hotels zijn attracties op zichzelf, een kleine greep kunnen zien. Fonteinshow, vulkaanuitbarsting, dierentuin, aquariums, parijs, rome, venetie, new york, bedenk het maar en het is er! En vooral natuurlijk casino's, het houdt niet op! Ook wij hebben een gokje gewaagd, maar helaas geen jackpot mee naar huis! Wel erg leuk om eens mee te maken.
Nu zijn we dus in Death Valley, zo anders! Vanmiddag naar Bad Water gereden, laagste punt onder zeeniveau van het westelijk halfrond: heel warm en veel zout!!! Daarna nog paar mooie plekken gezien. Plek waar ons hotel zit is het enige wat er is, verder alleen natuur, zout, hitte en uitgestrekte zoutvlaktes! Bijzondere omgeving. Temperatuur zo rond de 42 graden en dat is volgens de mensen hier een 'cool day'! 2 welen geleden was het hier nog 53 graden, warmste hier tot nu toe dit jaar!
Morgen vroeg op, dan begint onze langste reisdag, 7 uur richting Oakhurst, Yosemite Park!

• 11 Juli 2015 - 08:38

Egrit En Addie:

Wat een prachtig vervolg van jullie reis!
    Kijken nu alweer uit naar het volgende verslag.
    Goede reis verder!

• 11 Juli 2015 - 20:10