Warm, warmer, warmst! - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Fleur Haze - WaarBenJij.nu Warm, warmer, warmst! - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Fleur Haze - WaarBenJij.nu

Warm, warmer, warmst!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Juli 2015 | Verenigde Staten, Kingman

Vanmorgen weer vroeg wakker, uurtje of 5. We konden in het hotel ontbijten, was erg schattig een kleine kamer met precies een paar basis dingen, ook een heerlijke gewone bruine boterham!!!
Het was gelijk al flink warm toen we om 8.00 uur vertrokken, 95 Fahrenheit = ongeveer 35 graden. We gingen via Indian Wells, om daar het tennis stadion te bekijken. Wat ligt dat er prachtig bij! We liepen een rondje om het stadion en zagen iemand achter een raam zitten. Yoran stapte er op af of we niet in het stadion mochten kijken (wie niet waagt wie niet wint), "natuurlijk, geen probleem kom binnen" was de reactie! Een mooi groot stadion! Toen vroeg ze of we ook de trofee nog wilden zien, dat wilden we uiteraard wel;)
Toen door richting Kingman, we hadden een route via Amboy uitgekozen en kwamen zo over Route 66! Wat een prachtige route, voelde als zo'n auto reclame die alleen over een lange weg rijdt! Af en toe tegenliggers maar vooral uitgestorven! Het eindige in een wegblokkade, maar gelukkig was er nog een ander zijweggetje! Intussen bleef de temperatuur stijgen: 100, 105, 110 en uiteindelijk 115!!!! Fahrenheit =46 graden! Het voelde buiten als een warme föhn wind, wat een hitte! Niet te lang uit de auto, gauw de airco weer in!
Uiteindelijk eind van de dag aangekomen in Kingman, een stukje Route 66 en naar Hualapai Mountain Park. Daar zouden we wilde dieren kunnen spotten, en of we die gezien hebben! Herten/elanden in grote aantallen, zelfs midden op de weg!
Verder is hier in Kingman niet zoveel speciaals te beleven, dus we vertrekken morgen ochtend lekker op tijd, zodat we zoveel mogelijk tijd kunnen spenderen in de Grand Canyon, heeel veel zin in!!!